Lucie se ptá
V dobách Billů Gatesů a Stevů Jobsů se to tak neřešilo. Firmy a týmy se semkly v nadšení a očekávání, že představí takovou novinku, která způsobí technologickou revoluci. Spojovala je touha po inovacích, výsledku, objevu… V dnešní době je ale potřeba lidi, ať už je to ve firmách technologických či jiných, nadchnout i něčím jiným, co není nutně výkon. Říká se tomu firemní kultura.
Podle poslední studie Harvard Business Review přichází firmy, které nemají formulovanou firemní kulturu, o produktivitu, zisky, o nadšení zaměstnanců a postupně o zaměstnance samotné. Firemní kultura je dnes i samozřejmým požadavkem mladého uchazeče o práci. Její absence se zdá se nepromíjí. Stojí na firemních hodnotách, dozvíte se z příruček. Jenže co s tím dál?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111