reklama
reklama
30. 1. 2017 | poslední aktualizace: 30. 1. 2017  11:09
McMedia

Desatero floskulí pro tiskové zprávy

Všechno je unikátní, progresivní a inovativní. Ve volném čase manažeři zásadně jezdí na kole nebo na koni, občas šermují, často hrají golf nebo běží z jógy na dobrovolnickou práci v hospicu. Vítejte v krásném světě tiskových zpráv.
Filip Rožánek
Filip Rožánek
šéfredaktor týdeníku Marketing & Media

Snad žádná tisková zpráva pro novináře se neobejde bez několika kouzelných slov. Je přitom úplně jedno, o co v ní jde. V Česku, kde se otrocky přebírají zahraniční šablony a bombasticky se v nich oznamuje velké kulové, na tom nezáleží. Důležité je, aby první dojem byl co nejblyštivější a pokud možno zakryl naprostou bezobsažnost vašeho sdělení. Až tedy budete tento týden rozesílat něco důležitého do redakcí, nezapomeňte na těchto deset chytlavých výrazů:

Unikátní. Česká republika je báječná země. Podle tiskových zpráv v ní každý týden vzniknou desítky jedinečných věcí a konceptů, jaké svět neviděl. Jen za posledních pár dnů jsme se dozvěděli, že unikátní jsou kanceláře v centru Ostravy, krátkodobé půjčky i starost o pneumatiky v autoservisech. Momentálním vrcholem unikátnosti je, když něco není unikátní.

Chcete si přečíst celý článek?
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama