Petra Durková působila např. jako asistentka partnera ve společnosti Deloitte, jako úřednice pro mezinárodní spolupráci na Ministerstvu pro místní rozvoj ČR nebo v Socialbakers jako account executive. Naposledy pracovala jako key account manager ve společnosti CleverAnalytics. Do contentové agentury Newcast nastoupila v říjnu na pozici social media consultant a rozšířila tak tým, který pracuje pro klienty Raiffeisen stavební spořitelnu, Nestlé a Muzeum Grévin.

Vystudovala jazykové gymnázium se dvěma výměnnými pobyty v Rakousku a Velké Británii, dále Vysokou školu ekonomickou v Praze, obor mezinárodní vztahy a diplomacie.

 

Jan Dudek pracoval v minulosti v Komerční bance v oddělení průzkum trhu. V agentuře Newcast působí od září na pozici social media consultant a je součástí týmu pracujícího pro klienty Toyota a Lactalis.

Vystudoval bakalářský program Podniková ekonomika a management na Vysoké škole ekonomické v Praze. Nyní zde pokračuje v magisterském programu Podniková ekonomika a management, v rámci kterého vystudoval vedlejší specializaci marketing.