reklama
reklama
27. 6. 2016 | poslední aktualizace: 27. 6. 2016  16:20

Eva Kinzelová marketingovou a online ředitelkou rádia Evropa 2 Slovensko

Novou marketingovou a online ředitelkou rádia Evropa 2 se stane Eva Kinzelová, která dosud působila v Ringier Axel Springer Slovakia. V Evropě 2 bude zodpovědná za řízení marketingových a online aktivit rádia a také se bude podílet na naplňování strategických a marketingových cílů skupiny Lagardere na Slovensku.
-rkp
Eva Kinzelová, marketingová a online ředitelka rádia Evropa 2 Slovensko
Eva Kinzelová, marketingová a online ředitelka rádia Evropa 2 Slovensko
autor: archiv

Eva Kinzelová přichází do rádia Evropa 2 z největšího multimediálního vydavatelského domu Ringier Axel Springer Slovakia, kde zastávala funkci Brand / Event Managera a měla na starosti značky jako: EVA, Madam Eva, eva.sk, nebo diva.sk.

„Věřím, že profesionalita, zkušenosti a znalosti Evy Kinzelovej přispějí k dalšímu dynamickému rozvoji značky Evropa 2," vyjádřila se Tatiana Ďuricová, generální ředitelka rádia Evropa 2 a dodala: „Zároveň chci vyjádřit Eve mou plnou důvěru a podporu."

V Ringier Axel Springer CZ od roku 2012 a pracovala na různých pozicích na digitálním a marketingovém oddělení vydavatelství. V oblastech marketingu, online a e-commerce získala zkušenosti iv předchozích zaměstnáních.

„Práce na postu marketingové a online ředitelky je pro mě velkou výzvou a chci poděkovat za projevenou důvěru. Pevně ​​věřím, že mé nabyté zkušenosti, ať už z online, nebo marketingového prostředí, budou pro rádio přínosem," vyjádřila se Eva Kinzelová, nová marketingová a online ředitelka rádia Evropa 2.

Dušan Vančo, který dosud působil na postu Programového a Marketingového ředitele, se bude s účinností od 1. 7. 2016 naplno věnovat vedení programu Evropy 2.

Tatiana Ďuricová, generální ředitelka rádia Evropa 2: „Spojení těchto dvou pozic, programu a marketingu, bylo pouze dočasným řešením. Tak jako považuji pozici programového ředitele za jednu z klíčových, stejně i pozice marketingu a online - tedy v tomto případě marketingové a online ředitelky, potřebuje separátní vedení a 100% odevzdanost, čímž se rychleji a lépe naplní vize společnosti Lagardere na slovenském trhu."

 

Autoři: -rkp
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama