Adrien Denavit (33) se ujal vedení své divize se širokými zkušenostmi z massmarketu z několika různých zemí a svou aktuální misi shrnul těmito slovy: „Mým cílem je zejména zapracovat na penetraci jednotlivých produktových kategorií, jako je např. péče o vlasy či make-up, a dále neustálé získávání nových spotřebitelů zejména tím, že se nám podaří uvést a budovat tzv. love brands.“

Adrien začal svou kariéru v rámci skupiny L´Oréal před 10 lety jako produktový manažer ve Francii. Poté zastával několik pozic v oblasti marketingu a prodeje, poté přesídlil do Japonska, kde získal celou řadu cenných zkušeností, včetně e-commerce. Následně přijal ve Francii pozici marketingového ředitele značky L´Oréal Paris ve vedení pro oblast Střední a Východní Evropy. Na podzim 2015 se Adrien přesunl do Prahy, aby se zde stal ředitelem divize spotřebního zboží, kam patří značky jako L´Oréal Paris, Garnier, Maybelline New York, Mixa a nově také NYX. Má dvě malé dcery.

 

Martina Slezáková, nově jmenovaná do vedení divize profesionálních produktů bude v rámci práce klást velký důraz zejména na vzdělání profesionálů: „Chystám se zaměřit na další rozvoj našich partnerských salonů – nejen že je podpoříme v současném digitálním světě, ale zároveň se zaměříme na unikátní péči a zkušenosti koncových spotřebitelů ”.

Martina pracuje pro společnost L´Oréal již více než 14 let. Svou kariéru započala také jako produktový manažer, a to pro značku L´Oréal Professionnel, má však zkušenosti i z dalších oblastí, v rámci svého vzdělávání pracovala např. několik měsíců i jako obchodní zástupce. Po zkušenostech z různých pozic v marketingu napříč divizí se Martina stala v roce 2011 ředitelkou pro obchod a vzdělávání značky L´Oréal Professionel v Čechách a na Slovensku. Rok 2015 byl pro Martinu rokem stráveným na mateřské dovolené, po jejímž ukončení byla povýšena na pozici ředitelky „své domovské“ divize. Kromě značky L´Oréal Professionnel bude Martina zodpovědná také za značky Kérastase, Redken, Matrix a Essie.

 

 

L'Oréal Česká republika, Slovensko a Maďarsko má nyní více než 400 zaměstnanců. Na českém trhu L'Oréal působí od roku 1994 a jeho tržby v roce 2014 překročit 2,6 miliardy korun.