reklama
reklama
8. 1. 2016 | poslední aktualizace: 8. 1. 2016  19:30

Maroš Varga obchodním ředitelem společnosti MAFRA, Jiří Otevřel přechází na jinou pozici

Na pozici obchodního ředitele společnosti MAFRA nastoupil Maroš Varga, který dlouhodobě působil na různých manažerských pozicích ve společnosti O2. Varga bude mít na starosti regiony a on-line business v rámci placených a neplacených titulů.
-rkp
Maroš Varga, obchodní ředitel společnosti MAFRA
Maroš Varga, obchodní ředitel společnosti MAFRA
autor: Jiri Benak

Maroš Varga přichází do MAFRY ze společnosti O2, kde působil od roku 2009 a prošel různými manažerskými pozicemi, naposledy působil jako Senior Sales Manager. Před příchodem do O2 působil ve společnostech Microsoft Czech Republic, DomiCall a Siho. Hovoří plynně anglicky, česky a slovensky.

Dosavadní ředitel obchodního oddělení Jiří Otevřel se posunul na strategickou pozici a bude mít na starosti řízení obchodu portfolia napříč celou mediální skupinou a péči o klíčové zákazníky.

„Maroš Varga je posilou do vedení našeho obchodního týmu, očekáváme, že velkou měrou přispěje k jeho ještě větší profesionalizaci, napomůže s transformací našich obchodních oddělení směrem ke cross mediálním nabídkám a přinese nový pohled na prodej našich produktů,“ říká Jiří Otevřel, ředitel strategie obchodu mediální skupiny MAFRA.

Autoři: -rkp
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama