reklama
reklama
6. 1. 2016 | poslední aktualizace: 6. 1. 2016  08:41

Petr Polák se vrací do marketingu premiového akoholu, nastupuje v Jan Becher Pernod Ricard

Novou posilu přivítal v marketingovém týmu významný hráč na domácím trhu s prémiovými destiláty Jan Becher Pernod Ricard. Na pozici marketingového manažera pro importované portfolio nastoupil Petr Polák.
-rkp
Petr Polák, marketingový manažer ve společnosti Jan Becher Pernod Ricard
Petr Polák, marketingový manažer ve společnosti Jan Becher Pernod Ricard
autor: J. Jiroutek

Petr Polák (39) již mezi léty 2008 a 2013 působil jako trademarketingový manažer a marketingový ředitel u Brown-Forman, kde stál mimo jiné za růstovým plánem značky Jack Daniel' s.

S obdobnou ambicí rozvoje značek jako Chivas Regal, Havana Club a Jameson přichází do Pernodu.

„V nedávné minulosti jsem prošel velmi cennou zkušeností v B2B marketingu ve exportní sklářské společnosti Preciosa, nicméně alkoholový byznys je pro mne srdcovou záležitostí", říká o svém návratu k prémiovým destilátům Petr Polák.

Autoři: -rkp
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama