Jan Brychta v titulu Marketing&Media, který vydává mediální dům Economia, působil poslední tři roky jako redaktor. Zkušenosti má také z časopisu Strategie a působil jako reportér v pořadu Občanské judo na televizi Nova. Pochlubit se může i zkušenostmi z marketingu a PR z doby svého působení v Českém rozhlase.

Je absolventem Vyšší odborné školy publicistiky a sociálních a mediálních studií.

 

Jan Potůček, který pomáhal server DigiZone.cz před deseti lety zakládat a postavil se do jeho čela, plánuje s redakcí nadále spolupracovat jako externí autor.

„Záleží na mých časových možnostech. Odcházet z webu, který jsem zakládal a deset let vedl, je těžké. Dosud jsem nikde tak dlouho nepracoval a chci tímto poděkovat jak společnosti Internet Info, která umožnila z původně úzce zaměřeného webu vybudovat největší mediální server na českém trhu, tak čtenářům, bez kterých by to nebylo možné“, říká.

 

Stávající i nový šéfredaktor DigiZone.cz se dobře znají ze svých předchozích působení, což značně usnadní předání redakce. „Může to vypadat jako paradox, ale skutečně kvalitních novinářů, schopných do hloubky popisovat mediální prostředí, je velmi málo. Jsem proto opravdu rád, že se nám pro DigiZone.cz podařilo najít dalšího z nich. Po Honzovi Potůčkovi je Jan Brychta zárukou udržení této vysoké laťky“, uvádí Aleš Miklík, ředitel médií společnosti Internet Info, vydavatele DigiZone.cz.