reklama
reklama
27. 11. 2015 | poslední aktualizace: 27. 11. 2015  14:55

Michal Navrátil ředitelem oddělení Asset a Property Managementu ve společnosti P3

Společnost P3, vlastník, developer a správce průmyslových nemovitostí s celoevropskou působností, výrazně posílila tým asset a property managementu. Nově jmenovaným ředitelem oddělení Asset a Property Managementu se stal Michal Navrátil, pod jehož vedením bude tento tým svým klientům zajišťovat rychlý a kvalitní servis.
-rkp
Michal Navrátil, ředitel oddělení Asset a Property Managementu ve společnosti P3
Michal Navrátil, ředitel oddělení Asset a Property Managementu ve společnosti P3
autor: archiv

Michal Navrátil od roku 2014 připravoval a řídil transformaci asset, facility a property managementu portfolia P3, které se v České republice díky akvizicím rozrostlo na téměř 1 milion metrů čtverečních pronajímatelné plochy. S jeho jmenováním na pozici ředitele oddělení byl také posílen tým P3 o další odborníky na tomto poli. Nově zde působí i Milena Uhrová, Miroslav Zanáška, Jana Stachová a Martina Strusková. Ve své nové pozici bude nyní Michal Navrátil zodpovědný za asset a property management 14 parků společnosti P3, které zahrnují celkem 69 nemovitostí.

 

 

Před působením v P3 sbíral Michal Navrátil cenné zkušenosti v oblasti realitního trhu ve společnostech ORCO Prague a Knight Frank. Déle než rok pracoval také jako člen provinčního rekonstrukčního týmu v Afghánistánu, v rámci mise ISAF (International Security Assistance Force) pod vedením NATO. V roce 2012 nastoupil na pozici Property Managera do společnosti P3. V rámci své pracovní pozice spravoval původní portfolio parků – P3 Prague D1 a P3 Prague D8. O dva roky později se stal Senior Asset Managerem.

Vystudoval obor Podnikání a řízení ve stavebnictví na ČVUT v Praze.

Autoři: -rkp
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama