Jiří Vlasák (40) se s marketingovým týmem od roku 2012 podílel na zásadní změně řízení aktivit společnosti Kofola v České a Slovenské republice. Společnost již 4 roky vnímá ČeskoSlovensko jako jeden trh, na kterém úspěšně rozvíjí své značky a využívá i nové byznysové příležitosti zdánlivě mimo své klíčové teritorium, jímž je výroba a distribuce nealkoholických nápojů. Konzistentní aplikace firemní strategie umožnila firmě růst i na klesajícím trhu balených nealkoholických nápojů v obou zemích. Jiří Vlasák se také podílel na změně kurzu ke zdravějším nápojům, během jeho působení získala Kofola CS síť se zdravými nápoji UGO a uzavřela distribuční spolupráci s firmami Evian a Rauch.

Karel Hrbek (46) pracuje ve společnosti Kofola CS desátým rokem. Na starost měl dosud nejen Kofolu, ale i další značky jako je energetický nápoj Semtex, RC Cola nebo Citrocola. Karel se svým týmem a agenturami stál za nejvýraznějšími marketingovými kampaněmi pro značku Kofola, včetně té nejčerstvější na Fofolu.

 

Jiří Vlasák a Karel Hrbek, Kofola CS