Jan Plamínek (44) se v prostředí médií pohybuje od roku 1999, své zkušenosti sbíral na vedoucích obchodních i publisherských pozicích vydavatelských domů jako je Economia, Mladá fronta nebo Ringier, ale v posledních letech taktéž v agenturním prostředí. Ve své dosavadní kariéře kladl důraz zejména na kvalitu lidí v jemu podřízených týmech a inovativní a osobní přístup k zajištění klientských řešení.

Jedním z cílů Jana Plamínka je maximálně zefektivnit činnost jednotlivých týmů a zároveň ve prospěch klientů skupiny Knowlimits synergicky využívat možnosti, které skupina nabízí. Jako jednu ze zásadních přidaných hodnot vidí modulární řešení koncepce klientských týmů, kdy klient může využívat služeb jednotlivých specialistů či senior konzultantů dle aktuální potřeby v dané fázi projektu.

Jan Plamínek je ženatý, má syna a dceru. Ve volném čase se rád věnuje cestování, ideálně pak mimo obvyklé destinace. V těchto místech rád poznává běžný život, lokální gastronomii či zvyklosti.

 

Personální historie Jana Plamínka: