Colleen Klei (25) podporuje od svého připojení k týmu Best Communications Colleen v oblasti media relations a sociálních sítí jednoho z nejnovějších klientů agentury, společnost PUMA. Colleen je dále zodpovědná za koordinaci nových kampaní napříč agenturou a rozvíjení jejích vnějších vztahů. Než se Colleen připojila k Bestu, získávala cenné zkušenosti díky redakčním, PR i marketingovým stážím zejména v hudebním a zábavním průmyslu.

V roce 2011 Colleen úspěšně ukončila bakalářský obor žurnalistika na Ernie Pyle School na univerzitě v Indianě s dvojím zaměřením na PR a redakční psaní. Druhý bakalářský titul získala z francouzského jazyka a literatury, kdy jeden semestr strávila studiem vlivu baroka na pařížské Sorbonně. Kromě svého rodného jazyka, kterým je angličtina, mluví Colleen francouzsky a na konverzační úrovni zvládá také češtinu a němčinu.