SPRÁVNÍ ŘEDITEL

MSDU OS jejíž hlavní činností je správa, prodej a pronájem nemovitého majetku ve vlastnictví MSDU OS, se sídlem Praha 3, Nám. W. Churchilla 2. Vyhlašuje výběrové řízení na klíčovou pozici - správní ředitel - nejvyšší výkonná funkce ve společnosti, odpovědná představenstvu MSDU OS.

 

Váš profil:

  • VŠ vzdělání,
  • odborná znalost v oblasti správy majetku, stavebních činnostech,
  • právní vědomí,
  • 8 let praxe v oboru, manažerská praxe,
  • organizační schopnosti, systémovost, samostatnost, flexibilita,
  • vysoká zodpovědnost, orientace na výsledek, spolehlivost,
  • týmovost, asertivita, důkladnost, smysl pro kontrolu.

 

Vaše činnosti:

  • řízení společnosti včetně personální oblasti,
  • odpovědnost za výsledek hospodaření,
  • správa, prodej a pronájem nemovitého majetku společnosti.

 

Nabízíme:

  • vysoce odpovědnou samostatnou práci s odpovídajícími platovými a jinými podmínkami.

 

V případě zájmu zúčastnit se výběrového řízení na tuto pozici volejte 234 462 852 nebo zašlete písemnou nabídku, strukturovaný životopis a referenční kontakty na adresu: info@msduos.cz.

 

Uzávěrka přihlášek je v pondělí 30. 9. 2013

 

(HN044483-2)

 

 


 

ŘEDITEL

Agrostroj Pelhřimov přijme do kumulované funkce: Ředitele Humpoleckých strojíren Humpolec a.s., společnosti S.A.R.T. production, s.r.o. a centrálního nákupu v AGROSTROJI Pelhřimov, a.s.

 

Požadujeme:

  • VŠ technického směru, nejlépe strojírenství,
  • praxe v řízení většího kolektivu zaměstnanců,
  • aktivní znalost nejméně jednoho světového jazyka (nejlépe AJ),
  • komunikativnost,
  • organizační schopnosti,
  • znalost informačních systémů (nejlépe SAP).

 

Nabízíme:

  • velmi dobré mzdové ohodnocení,
  • stabilní a perspektivní uplatnění,
  • bezplatné ubytování / inspekční pokoj,
  • možnost bytové výstavby,
  • zahraniční stáže.

 

Nástup:

dle dohody

 

Váš životopis a telefonické spojení zasílejte do 30. 9. 2013 na adresu:

AGROSTROJ Pelhřimov, a.s.

Dr. Zdeněk Pavlovský, Personální ředitel, U nádraží 1967, 39312 Pelhřimov nebo na

E-mail: zdenek.pavlovsky@agrostroj.cz

Bližší informace na telefonu 565 360 211.

 

(HN044198-5)

 

 

 


 

ŘEDITEL SPOLEČNOSTI

TEPLO BRUNTÁL a.s. se sídlem Šmilovského 569/6, 792 01 Bruntál, vyhlašuje výběrové řízení na funkci ředitele společnosti.

 

Požadavky:

  • vysoká škola technického nebo ekonomického směru minimálně v magisterském stupni,
  • minimální odborná praxe v řídící funkci 5 let,
  • bezúhonnost,
  • výhodou je schopnost ekonomického plánování, znalost analytického účetnictví a praxe v oboru teplárenství.

 

Přihlášky zasílejte do 14. 10. 2013 do 14 hodin do sídla společnosti TEPLO BRUNTÁL a.s., Šmilovského 659/6, 792 01 Bruntál. Přihlášky musí být zaslány v zalepené obálce s označením neotvírat – výběrové řízení na ředitele společnosti.

Výběrové řízení bude dvoukolové. V rámci 2. kola proběhne pohovor s uchazeči před výběrovou komisí.

 

Přihláška musí obsahovat:

  • profesní životopis,
  • doklad o dosaženém vzdělání,
  • platný výpis z rejstříku trestů,
  • osvědčení o zdravotní způsobilosti k výkonu funkce ředitele.

 

(HN044485)

 

 

 


 

VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PRO DOPLŇKOVOU ČINNOST

ČVUT v Praze, Fakulta stavební přijme vedoucí/vedoucího oddělení pro doplňkovou činnost.

 

Požadavky:

  • VŠ vzdělání,
  • znalost podvojného účetnictví a daňové problematiky,
  • zkušenosti s vedením týmu,
  • praxe v akademickém prostředí vítána.

 

Náplň práce oddělení pro DČ spočívá především v uzavírání hospodářských smluv (příprava a realizace akcí, kompletní účetní zpracování a evidence), realizace veškerých pronájmů.

 

Nabízíme:

  • odměňování dle vnitřního mzdového předpisu ČVUT,
  • 5 týdnů dovolené,
  • stravenky.

 

Nástup 1. 11. 2013.

Písemné nabídky s životopisem zasílejte do 14 dnů po zveřejnění inzerátu na e-mail: kubickol@fsv.cvut.cz

 

(HN044491)

 

 

 


 

ODBORNÝ ASISTENT – ASISTENT – VÝZKUMNÝ PRACOVNÍK

Děkan Fakulty strojní ČVUT v Praze vypisuje podle zákona číslo 111/98 Sb., o vysokých školách, výběrové řízení na místa:

Odborný asistent – asistent – výzkumný pracovník pro Ústav mechaniky, biomechaniky a mechatroniky (12105) s odborným zaměřením na problematiku mechaniky těles a mechatroniky.

INFO: prof. Ing. Valášek Michael, DrSc, tel. 22435-7361, e-mail: Michael.Valasek@fs.cvut.cz

 

Asistent pro Ústav konstruování a částí strojů (12113) s odborným zaměřením na problematiku konstrukce strojů.

INFO: prof. Ing. Dynybyl Vojtěch, Ph.D., tel. 22435-2417, email: Vojtech.Dynybyl@fs.cvut.cz

 

Odborný asistent Ústavu procesní a zpracovatelské techniky (12118) s odborným zaměřením na problematiku konstrukce a zkoušení spalovacích motorů a motorových vozidel.

INFO: doc. Ing. Jirout Tomáš, PhD., tel. 22435-2681, e-mail: Tomas.Jirout@fs.cvut.cz

 

Asistent – výzkumný pracovník pro Centrum vozidel udržitelné mobility (12201) s odborným zaměřením na problematiku konstrukce a zkoušení spalovacích motorů a motorových vozidel.

INFO: prof. Ing. Macek Jan, DrSc., tel. 22435-2504, e-mail: Jan.Macek@fs.cvut.cz

 

Odborný asistent pro Ústav materiálového inženýrství (12132) s odborným zaměřením na problematiku povlakových technologií. Podmínkou pro přijetí je publikační činnost a titul Ph. D. Praxe v průmyslu výhodou.

INFO: prof. RNDr. Špatenka Petr, CSc., tel 22435-7427, e-mail: Petr.Spatenka@fs.cvut.cz

 

Výzkumný pracovník pro Ústav výrobních strojů a zařízení (12135) s odborným zaměřením na problematiku výpočetních metod a programování pro návrh a analýzu statických a dynamických vlastností strojů, pro výpočty teplotních polí proudění a teplotně-mechanické úlohy.

INFO: Ing. Smolík Jan, PhD., tel 221 990 918, e-mail: Jan.Smolik@fs.cvut.cz

 

Kvalifikační předpoklady:

  • vysokoškolské vzdělání v příslušném oboru,
  • doložená kvalifikace,
  • práce v příslušném oboru,
  • vědecká a publikační činnost,
  • morální a občanská bezúhonnost,
  • znalost českého a jednoho světového jazyka.

 

Požadované doklady:

  • přihláška k výběrovému řízení,
  • životopis s uvedením dosavadní praxe,
  • kopie diplomů,
  • jmenovací dekret u docentů a profesorů,
  • soupis publikační činnosti.

 

Nástup dle dohody s příslušným vedoucím útvaru.

Přihlášky s požadovanými podklady se přijímají do 30 dnů po uveřejnění inzerátu v elektronické formě (PDF, JPG) na adrese: vladimir.hittman@fs.cvut.cz

 

(HN044506)

 

 

 


 

PERFORMANCE ANALYST AND LEGAL OFFICER

The World Intellectual Property Organization (WIPO), based in Geneva, Switzerland, is the global for intellectual property (IP) policy, Services, information and cooperation. A self-funding, specialized agency of the United Nations, dedicated to making IP work for innovation and creativity, the agency´s role is to enable governments, businesses and individuals through our 186 member states to ralize the potential of IP as a driver of innovation, which is believed to ve – in every society  one of the most powerfull forces for human progress. For IP to work well – so that people everywhere can benefit from it – the international IP systém needs to be efficient. It needs a set of rules – agreed internationally – that balance the interests of those who produce and those who consume the friuts of innovation and creativity. Meeting these needs is what drives the work at WIPO.

 

The vacancies are:

  • Performance Analyst (P4), Program Management & Performance Section, Resource Planning, Program Management & Performace Division,
  • Legal Officer (P3), Building Respect for IP Division.

 

WIPO values diversity among its staff and aims at achieving gender parity. It welcomes submissions from qualified women and men, including those with disabilities.

 

For complete details on these and upcoming vacancies and information on applying through WIPO´ s e-recruitment system, please log on to: https://erecruit.wipo.int/public/

 

(HN044496)

 

 

 


 

OBCHODNÍ ZÁSTUPCE

Česká firma s dlouholetou tradicí vypisuje konkurz na místo obchodního zástupce. Jste pracovně zdatní, organizačně schopní, psychicky odolní, komunikativní a flexibilní? Pokud myslíte, že ano, volejte 608 813 237. Získáte zajímavou, samostatnou a velmi dobře placenou práci. Po zapracování služební auto a další benefity.

 

(HN044224-3)