ŘEDITEL

Plzeň 2015, o. p. s. vypisuje výběrové řízení na pozici ředitele na plný pracovní úvazek.

 

Hlavní úkoly:

  • vedení projektu Evropské hlavní město kultury Plzeň 2015 v rámci o. p. s.,
  • rozpracovat programové linie pro potřeby EHMK Plzeň 2015,
  • rozvoj a koordinace programu klíčových projektů EHMK Plzeň 2015 ve spolupráci s uměleckým týmem se zvláštním zřetelem na slavnostní zahájení a význam participačních projektů,
  • vést rozpracování projektů a výběr projektů, které budou realizovatelné vzhledem k finančním a kapacitním možnostem,
  • spolupracovat s různými kulturními institucemi a vzdělávacími organizacemi a zajistit funkčnost klíčových spojenectví,
  • vytvořit a realizovat komunikační strategii, včetně koncepce pro cestovní ruch ve spolupráci s dalšími zainteresovanými subjekty,
  • zastupovat Plzeň 2015 o. p. s. před orgány veřejné správy, před veřejností a sdělovacími prostředky, v kruzích partnerů a sponzorů,
  • koordinovat systém podávaní informací zainteresovaným stranám, institucím a skupinám,
  • mobilizovat kulturní a ekonomický potenciál města Plzně a Plzeňského kraje,
  • oslovovat a získávat hlavní sponzory projektu.

 

Požadavky:

  • bezúhonná fyzická osoba, která má způsobilost k právním úkonům,
  • vysokoškolské vzdělání,
  • nejméně tříletá praxe (u nás nebo v zahraničí) v řídící pozici, zkušenosti s prací v soukromém i veřejném sektoru výhodou,
  • znalost anglického jazyka slovem i písmem,
  • znalost problematiky řízení obecně prospěšné společnosti a souvisejících ekonomických a právních norem,
  • řidičský průkaz skupiny B výhodou.

 

Profil:

  • osobnost, která dokáže lidi spojovat a pracovat jako týmový hráč,
  • dlouhodobé znalosti a zkušenosti v oblasti managementu v mezinárodním kontextu,
  • silné vedení týmu, které bude směrovat a motivovat tým EHMK Plzeň 2015,
  • podnikatelský přístup - nejlépe zkušenosti s prací v soukromém i veřejném sektoru,
  • schopnost rozpoznat potenciál jednotlivce a využít jej nejlepším možným způsobem pro EHMK,
  • výborné komunikační schopnosti ve smyslu empatie, diplomatického vystupování a vyjednávacích schopností, zejména při prezentaci a obhajobě projektu se zaměřením na komunikaci s různorodými osobnostmi, jako jsou umělci, producenti, sponzoři, projektoví manažeři, novináři,
  • zkušenost v oblasti fundraisingu a zkušenost v řízení vztahů se sponzory.

 

Obsah přihlášky do výběrového řízení:

  • motivační dopis s uvedením jména, příjmení, titulu, data a místa narození, místa trvalého pobytu, čísla telefonu, e-mailová adresy,
  • strukturovaný životopis,
  • písemný souhlas se zpracováním, uchováváním a poskytnutím osobních údajů třetím osobám po celou dobu trvání výběrového řízení,
  • úředně ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • údaje o dosavadní praxi, odborných znalostech a dovednostech uchazeče,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů (ne starší tří měsíců),
  • písemná vize směřování projektu EHMK Plzeň 2015 na období do roku 2015 včetně (v rozsahu maximálně 5 stran formátu A4).

 

Předpokládaný nástup do funkce od 1. července 2013.

Písemné přihlášky do výběrového řízení zasílejte do 15. 5. 2013 na adresu sídla společnosti:

Plzeň 2015, o. p. s., k rukám Petry Holcové, Pražská 19, 301 00 Plzeň.

Obálka musí být označena: „Výběrové řízení na ředitele Plzeň 2015, o. p. s.".

Bližší informace na telefonu číslo: 378 035 360.

 

(HN043440)

 

 


 

ŘEDITEL SPOLEČNOSTI

EGU-HV Laboratory a.s., se sídlem Podnikatelská 267, Praha 9 - Běchovice, vyhlašuje výběrové řízení na místo: ředitele společnosti.

Podrobné informace najdete na stránkách:

www.egu-vvn.cz

 

(HN043373-2)

 

 

 


 

ACCOUNT MANAGER

Naším dlouholetým klientem je významná reklamní společnost. Z důvodu zkvalitnění týmu hledáme vhodného kandidáta/tku na pozici: Account manager zaměření akvizice.

 

Klíčová činnost:

  • prodej ploch venkovní reklamy,
  • aktivní vyhledávání nových obchodních případů a jejích samostatné vedení,
  • realizace zakázek, příprava nabídek.

 

Profil úspěšného kandidáta:

  • praxe na obchodní pozici, orientace v oblasti reklamy / médií výhodou,
  • znalost AJ na střední úrovni, SŠ/VŠ vzdělání,
  • aktivní a odpovědný přístup, podnikavý duch, orientace na zákazníka a výsledek,
  • komunikační dovednosti, reprezentativní a profesionální vystupováni, loajalita.

 

Nabízíme:

  • příjemné a moderní pracovní prostředí a metra C a zázemí úspěšné společnosti,
  • mzda odpovídající praxi a dovednostem + odměny dle výsledků,
  • týden dovolené navíc a další zaměstnanecké benefity.

 

Zájemci o dlouhodobou spolupráci zašlete prosím, motivační dopis a Vaše CV v ČJ (v PDF/WORD) s aktuální fotografií (pasový formát vložený do CV, max. vel. 100 x150 bodů) na:

Lenka Nozarová

ConVerta Consulting s.r.o.

nozarova@converta.cz

 

(HN043349-2)

 

 

 


 

MANAGER ZAHRANIČNÍHO OBCHODU

PURTEX s.r.o., Ústecká 103, 250 66 Zdiby přijme pracovníka na pozici manager zahraničního obchodu (export - import).

 

Požadujeme:

  • znalost NJ a AJ slovem i písmem,
  • VŠ, SŠ vzdělání.

 

Pracoviště:

Klecany, Parkerova 6l7.

 

Nabídky se životopisem prosím zasílejte na:

hubackova@purtex.cz,

tel: 284 021 811.

 

(HN043452-2)

 

 

 


 

TOP ZPROSTŘEDKOVATEL (OSVČ) ÚVĚRÚ PRO PODNIKATELE

Sano/credit hledá Top zprostředkovatele (OSVČ) úvěrů pro podnikatele.

 

Velmi schopnému podnikateli (VŠ) nabízíme:

  • jedinečný projekt a velkou osobní seberealizaci,
  • s mimořádným finančním ohodnocením a luxusním zázemí stabilní společnosti.

 

Vaše předpoklady:

  • špičkový, obchodně, na výsledek orientovaný manager,
  • silná orientace na obchod, finance a dosažení cílů,
  • vytrvalost, tah na branku a selský rozum.

 

Svůj životopis + aktuální fotografii nám prosím zašlete na email:

hr@sanocredit.cz

 

(HN043439)

 

 

 


 

ODBORNÝ REFERENT

Odborného referenta investiční výstavby se zaměřením na technicko administrativní činnost při zajišťování přípravy investičních a údržbových stavebních akcí přijme Všeobecná fakultní nemocnice v Praze.

 

Požadavky:

  • SŠ vzdělání stavebního směru,
  • praxi ve stavebnictví minimálně 2 roky,
  • zaměření na agendu zadávání veřejných zakázek a komunikaci se stavebním úřadem a DOSS – nutno prokázat,
  • znalost práce s PC ve všech standardních programech,
  • výhodou je znalost administrativy spojené se získáváním a řízením dotačních titulů.

 

Nástup možný ihned.

 

V případě zájmu zasílejte své životopisy na e-mail: jiri.parkan@vfn.cz, bližší informace podá Ing. Jiří Parkan 224 969 207.

 

(HN043479-1)

 

 

 


 

KONTROLOR / KONTROLORKA FINANČNÍCH KONTROL

Ředitel Magistrátu hlavního měs­ta Prahy vyhlašuje výběrové ří­zení na obsazení 2 pracovních míst „kontrolor / kontrolorka fi­nančních kontrol" v odboru kon­trolních činností.

 

Úplné znění je uveřejněno do 17. 4. 2013 na www.praha.eu, v sekci Magis­trát hl. m. Prahy, Volná pracovní místa, dále na elektronické úřed­ní desce a v informačním stře­disku MHMP, Mariánské nám. 2, Praha 1, a Jungmannova č. 35/29,

 

(HN043482)

 

 

 


 

EKONOMICKÝ NÁMĚSTEK

Ředitelka Všeobecné fakultní nemocnice v Praze vyhlašuje vý­běrové řízení na obsazení funk­ce ekonomického náměstka VFN v Praze.

 

Požadavky:

  • vysokoškolské vzdě­lání ekonomického směru,
  • minimálně 5 let v odpovídající řídící funkci,
  • organizační a řídí­cí schopnosti.

 

Přihláška k výbě­rovému řízení musí obsahovat:

  • osobní dotazník,
  • životopis s pře­hledem dosavadní praxe,
  • kopie dokladů o dosaženém vzdělání,
  • výpis z rejstříku trestů,
  • osvědče­ní dle zákona č. 451/1991 Sb.,
  • čestné prohlášení ve smyslu § 4 zákona č. 451/1991 Sb.

 

Písemné přihlášky zasílejte do 14 dnů po zveřejnění inzerátu na adresu: Všeobecná fakultní nemocnice v Praze, personální úsek, U Nemocnice 2, 128 08 Praha 2.

 

(HN043420)

 

 

 


 

ODBORNÝ ASISTENT/KA S VĚDECKOU HODNOSTÍ

Děkan Ekonomické fakulty Technické univerzity v Liberci vypisuje výběrové řízení na místo: Odborný asistent/ka s vědeckou hodností na Katedře podnikové ekonomiky.

 

Charakteristika:

  • vědeckovýzkumná, publikační a pedagogická činnost v oblasti podnikové ekonomiky a managementu,
  • realizace projektů,
  • sebevzdělávací aktivity.

 

Požadované dovednosti:

  • znalost cizího jazyka (angličtina),
  • předpoklady pro výuku v českém a případně anglickém jazyce,
  • schopnost vést semináře a v budoucnu přednášet,
  • publikační a projektová činnost,
  • schopnost přípravy vzdělávacích podkladů v MOODLE.

 

Požadované vzdělání a praxe:

  • ukončené Ph.D. a disertační prací zaměřenou na management nebo podnikovou ekonomiku a tomu příbuzné obory (např. průmyslové inženýrství).

 

Pracovní poměr:

  • 100% úvazek,
  • pracovní poměr uzavřen na dobu určitou do 31. 8. 2015 s možností prolongace.

 

Termín nástupu 1. 9. 2013

 

Další informace k výběrovému řízení jsou uvedeny na úřední desce Technické univerzity v Liberci: http://www.tul.cz/urednideska/uredni-deska-tul/vyberova-rizeni-volna-mista 107.

Přihlášku včetně nezbytných dokumentů doručte nejpozději dne 26. 5. 2013 poštou na adresu: Technická univerzita v Liberci, Organizační a personální oddělení, Studentská 1402/2, 461 17 Liberec 1, nebo na email: volnamista@tul.cz.

 

(HN043333-2)

 

 

 


 

MANAŽER PRODEJE – HUTNÍ MATERIÁLY

BE GROUP, velká mezinárodní společnost zabývající se velkoobchodem ocelí, hledá vhodného kandidáta/ku na pozici: manažer prodeje – hutní materiály.

 

Váš profil:

  • minimálně SŠ vzdělání,
  • znalost problematiky hutních materiálů nutná!!!,
  • velkou výhodou je zkušenost na obdobné pozici,
  • řidičské oprávnění skupiny B,
  • uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel),
  • dobré komunikační schopnosti.

 

Vaše práce:

  • akviziční činnost ve svěřeném regionu,
  • jednání a udržování vztahů se stávajícími klienty,
  • související administrativní a obchodní činnost.

 

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání ve společnosti, která je součástí mezinárodního koncernu,
  • flexibilní ohodnocení výkonu,
  • možnosti profesního růstu,
  • služební automobil,
  • notebook + telefon.

 

Email: vlastimil.lesak@begroup.cz

 

(HN043300-2)