ŘEDITEL
Plzeň 2015, o. p. s. vypisuje výběrové řízení na pozici ředitele na plný pracovní úvazek.
Hlavní úkoly:
- vedení projektu Evropské hlavní město kultury Plzeň 2015 v rámci o. p. s.,
- rozpracovat programové linie pro potřeby EHMK Plzeň 2015,
- rozvoj a koordinace programu klíčových projektů EHMK Plzeň 2015 ve spolupráci s uměleckým týmem se zvláštním zřetelem na slavnostní zahájení a význam participačních projektů,
- vést rozpracování projektů a výběr projektů, které budou realizovatelné vzhledem k finančním a kapacitním možnostem,
- spolupracovat s různými kulturními institucemi a vzdělávacími organizacemi a zajistit funkčnost klíčových spojenectví,
- vytvořit a realizovat komunikační strategii, včetně koncepce pro cestovní ruch ve spolupráci s dalšími zainteresovanými subjekty,
- zastupovat Plzeň 2015 o. p. s. před orgány veřejné správy, před veřejností a sdělovacími prostředky, v kruzích partnerů a sponzorů,
- koordinovat systém podávaní informací zainteresovaným stranám, institucím a skupinám,
- mobilizovat kulturní a ekonomický potenciál města Plzně a Plzeňského kraje,
- oslovovat a získávat hlavní sponzory projektu.
Požadavky:
- bezúhonná fyzická osoba, která má způsobilost k právním úkonům,
- vysokoškolské vzdělání,
- nejméně tříletá praxe (u nás nebo v zahraničí) v řídící pozici, zkušenosti s prací v soukromém i veřejném sektoru výhodou,
- znalost anglického jazyka slovem i písmem,
- znalost problematiky řízení obecně prospěšné společnosti a souvisejících ekonomických a právních norem,
- řidičský průkaz skupiny B výhodou.
Profil:
- osobnost, která dokáže lidi spojovat a pracovat jako týmový hráč,
- dlouhodobé znalosti a zkušenosti v oblasti managementu v mezinárodním kontextu,
- silné vedení týmu, které bude směrovat a motivovat tým EHMK Plzeň 2015,
- podnikatelský přístup - nejlépe zkušenosti s prací v soukromém i veřejném sektoru,
- schopnost rozpoznat potenciál jednotlivce a využít jej nejlepším možným způsobem pro EHMK,
- výborné komunikační schopnosti ve smyslu empatie, diplomatického vystupování a vyjednávacích schopností, zejména při prezentaci a obhajobě projektu se zaměřením na komunikaci s různorodými osobnostmi, jako jsou umělci, producenti, sponzoři, projektoví manažeři, novináři,
- zkušenost v oblasti fundraisingu a zkušenost v řízení vztahů se sponzory.
Obsah přihlášky do výběrového řízení:
- motivační dopis s uvedením jména, příjmení, titulu, data a místa narození, místa trvalého pobytu, čísla telefonu, e-mailová adresy,
- strukturovaný životopis,
- písemný souhlas se zpracováním, uchováváním a poskytnutím osobních údajů třetím osobám po celou dobu trvání výběrového řízení,
- úředně ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- údaje o dosavadní praxi, odborných znalostech a dovednostech uchazeče,
- výpis z evidence Rejstříku trestů (ne starší tří měsíců),
- písemná vize směřování projektu EHMK Plzeň 2015 na období do roku 2015 včetně (v rozsahu maximálně 5 stran formátu A4).
Předpokládaný nástup do funkce od 1. července 2013.
Písemné přihlášky do výběrového řízení zasílejte do 15. 5. 2013 na adresu sídla společnosti:
Plzeň 2015, o. p. s., k rukám Petry Holcové, Pražská 19, 301 00 Plzeň.
Obálka musí být označena: „Výběrové řízení na ředitele Plzeň 2015, o. p. s.".
Bližší informace na telefonu číslo: 378 035 360.
(HN043440)
ŘEDITEL SPOLEČNOSTI
EGU-HV Laboratory a.s., se sídlem Podnikatelská 267, Praha 9 - Běchovice, vyhlašuje výběrové řízení na místo: ředitele společnosti.
Podrobné informace najdete na stránkách:
(HN043373-2)
ACCOUNT MANAGER
Naším dlouholetým klientem je významná reklamní společnost. Z důvodu zkvalitnění týmu hledáme vhodného kandidáta/tku na pozici: Account manager zaměření akvizice.
Klíčová činnost:
- prodej ploch venkovní reklamy,
- aktivní vyhledávání nových obchodních případů a jejích samostatné vedení,
- realizace zakázek, příprava nabídek.
Profil úspěšného kandidáta:
- praxe na obchodní pozici, orientace v oblasti reklamy / médií výhodou,
- znalost AJ na střední úrovni, SŠ/VŠ vzdělání,
- aktivní a odpovědný přístup, podnikavý duch, orientace na zákazníka a výsledek,
- komunikační dovednosti, reprezentativní a profesionální vystupováni, loajalita.
Nabízíme:
- příjemné a moderní pracovní prostředí a metra C a zázemí úspěšné společnosti,
- mzda odpovídající praxi a dovednostem + odměny dle výsledků,
- týden dovolené navíc a další zaměstnanecké benefity.
Zájemci o dlouhodobou spolupráci zašlete prosím, motivační dopis a Vaše CV v ČJ (v PDF/WORD) s aktuální fotografií (pasový formát vložený do CV, max. vel. 100 x150 bodů) na:
Lenka Nozarová
ConVerta Consulting s.r.o.
(HN043349-2)
MANAGER ZAHRANIČNÍHO OBCHODU
PURTEX s.r.o., Ústecká 103, 250 66 Zdiby přijme pracovníka na pozici manager zahraničního obchodu (export - import).
Požadujeme:
- znalost NJ a AJ slovem i písmem,
- VŠ, SŠ vzdělání.
Pracoviště:
Klecany, Parkerova 6l7.
Nabídky se životopisem prosím zasílejte na:
tel: 284 021 811.
(HN043452-2)
TOP ZPROSTŘEDKOVATEL (OSVČ) ÚVĚRÚ PRO PODNIKATELE
Sano/credit hledá Top zprostředkovatele (OSVČ) úvěrů pro podnikatele.
Velmi schopnému podnikateli (VŠ) nabízíme:
- jedinečný projekt a velkou osobní seberealizaci,
- s mimořádným finančním ohodnocením a luxusním zázemí stabilní společnosti.
Vaše předpoklady:
- špičkový, obchodně, na výsledek orientovaný manager,
- silná orientace na obchod, finance a dosažení cílů,
- vytrvalost, tah na branku a selský rozum.
Svůj životopis + aktuální fotografii nám prosím zašlete na email:
(HN043439)
ODBORNÝ REFERENT
Odborného referenta investiční výstavby se zaměřením na technicko administrativní činnost při zajišťování přípravy investičních a údržbových stavebních akcí přijme Všeobecná fakultní nemocnice v Praze.
Požadavky:
- SŠ vzdělání stavebního směru,
- praxi ve stavebnictví minimálně 2 roky,
- zaměření na agendu zadávání veřejných zakázek a komunikaci se stavebním úřadem a DOSS – nutno prokázat,
- znalost práce s PC ve všech standardních programech,
- výhodou je znalost administrativy spojené se získáváním a řízením dotačních titulů.
Nástup možný ihned.
V případě zájmu zasílejte své životopisy na e-mail: jiri.parkan@vfn.cz, bližší informace podá Ing. Jiří Parkan 224 969 207.
(HN043479-1)
KONTROLOR / KONTROLORKA FINANČNÍCH KONTROL
Ředitel Magistrátu hlavního města Prahy vyhlašuje výběrové řízení na obsazení 2 pracovních míst „kontrolor / kontrolorka finančních kontrol" v odboru kontrolních činností.
Úplné znění je uveřejněno do 17. 4. 2013 na www.praha.eu, v sekci Magistrát hl. m. Prahy, Volná pracovní místa, dále na elektronické úřední desce a v informačním středisku MHMP, Mariánské nám. 2, Praha 1, a Jungmannova č. 35/29,
(HN043482)
EKONOMICKÝ NÁMĚSTEK
Ředitelka Všeobecné fakultní nemocnice v Praze vyhlašuje výběrové řízení na obsazení funkce ekonomického náměstka VFN v Praze.
Požadavky:
- vysokoškolské vzdělání ekonomického směru,
- minimálně 5 let v odpovídající řídící funkci,
- organizační a řídící schopnosti.
Přihláška k výběrovému řízení musí obsahovat:
- osobní dotazník,
- životopis s přehledem dosavadní praxe,
- kopie dokladů o dosaženém vzdělání,
- výpis z rejstříku trestů,
- osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb.,
- čestné prohlášení ve smyslu § 4 zákona č. 451/1991 Sb.
Písemné přihlášky zasílejte do 14 dnů po zveřejnění inzerátu na adresu: Všeobecná fakultní nemocnice v Praze, personální úsek, U Nemocnice 2, 128 08 Praha 2.
(HN043420)
ODBORNÝ ASISTENT/KA S VĚDECKOU HODNOSTÍ
Děkan Ekonomické fakulty Technické univerzity v Liberci vypisuje výběrové řízení na místo: Odborný asistent/ka s vědeckou hodností na Katedře podnikové ekonomiky.
Charakteristika:
- vědeckovýzkumná, publikační a pedagogická činnost v oblasti podnikové ekonomiky a managementu,
- realizace projektů,
- sebevzdělávací aktivity.
Požadované dovednosti:
- znalost cizího jazyka (angličtina),
- předpoklady pro výuku v českém a případně anglickém jazyce,
- schopnost vést semináře a v budoucnu přednášet,
- publikační a projektová činnost,
- schopnost přípravy vzdělávacích podkladů v MOODLE.
Požadované vzdělání a praxe:
- ukončené Ph.D. a disertační prací zaměřenou na management nebo podnikovou ekonomiku a tomu příbuzné obory (např. průmyslové inženýrství).
Pracovní poměr:
- 100% úvazek,
- pracovní poměr uzavřen na dobu určitou do 31. 8. 2015 s možností prolongace.
Termín nástupu 1. 9. 2013
Další informace k výběrovému řízení jsou uvedeny na úřední desce Technické univerzity v Liberci: http://www.tul.cz/urednideska/uredni-deska-tul/vyberova-rizeni-volna-mista 107.
Přihlášku včetně nezbytných dokumentů doručte nejpozději dne 26. 5. 2013 poštou na adresu: Technická univerzita v Liberci, Organizační a personální oddělení, Studentská 1402/2, 461 17 Liberec 1, nebo na email: volnamista@tul.cz.
(HN043333-2)
MANAŽER PRODEJE – HUTNÍ MATERIÁLY
BE GROUP, velká mezinárodní společnost zabývající se velkoobchodem ocelí, hledá vhodného kandidáta/ku na pozici: manažer prodeje – hutní materiály.
Váš profil:
- minimálně SŠ vzdělání,
- znalost problematiky hutních materiálů nutná!!!,
- velkou výhodou je zkušenost na obdobné pozici,
- řidičské oprávnění skupiny B,
- uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel),
- dobré komunikační schopnosti.
Vaše práce:
- akviziční činnost ve svěřeném regionu,
- jednání a udržování vztahů se stávajícími klienty,
- související administrativní a obchodní činnost.
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání ve společnosti, která je součástí mezinárodního koncernu,
- flexibilní ohodnocení výkonu,
- možnosti profesního růstu,
- služební automobil,
- notebook + telefon.
Email: vlastimil.lesak@begroup.cz
(HN043300-2)